Produkter ()
Prøver
Eksempeltjenesten er for øyeblikket utilgjengelig. Vi foreslår at du ser etter prøver direkte i ditt område (raskere og billigere). Alternativt kan du bestille minimumsmengden av hvert produkt og velge å hente det på våre varehus eller få det sendt hjem til deg.
FAQ Frakt Plukke opp Prøver
Merker
Kolleksjoner
Produkter
Avansert søk etter ''
Lagre i
Opprett nytt prosjekt
Shop Merker Om Store prosjekter History

FAQ

Produkter
Bestillinger
Frakt
Plukke opp
Om
Prøve
retningslinjer
Store prosjekter
Hvordan legger jeg inn en bestilling?
Det er veldig enkelt å kjøpe på Dimora!



1. Bli inspirert og velg produktene du vil kjøpe

Bruk søkefeltet for å finne et spesifikt produkt eller bla for å finne favorittproduktet ditt. For hver kategori kan du bruke spesifikke filtre (merke, tekniske egenskaper, materiale) for å bedre lede søket etter det perfekte produktet.



2. Legg den til i handlekurven din

Velg mengden du ønsker og legg den direkte i handlekurven med ett klikk.



3. Fullfør bestillingen

Skriv inn fakturerings- og fraktinformasjon, sjekk at alt er riktig og fortsett til betaling. Du vil motta en ordrebekreftelse på e-post noen minutter etter at transaksjonen er fullført, som indikerer ordrenummeret som er nødvendig for eventuelle ettersalgsbehov.
Hvordan kan jeg betale bestillingen min?
Du kan betale enkelt og sikkert med kredittkort (via Stripe-leverandør) eller bankoverføring.
Er betalinger sikre?
Betalingsinformasjonen du oppgir ved bestilling (kredittkortnummer, sikkerhetskode) behandles gjennom tilkoblinger som bruker Secure Sockets Layer-protokollen (SSL) og lagres ikke på noen måte i våre systemer.
Hvor laster jeg ned fakturaen?
Når vi har sendt bestillingen din, vil du kunne laste ned fakturaen i ditt reserverte område.
Jeg la inn en bestilling. Kan jeg avbryte det?
Av administrative årsaker er det dessverre ikke mulig å kansellere en bestilling etter at den er sendt inn. Du kan alltid utøve angreretten din i samsvar med loven, som definert i vår Returpolicy.
Jeg mottok produktet, men det er ikke i min smak. Kan jeg returnere den?
Hvis du ikke er fornøyd med det kjøpte produktet, be om returgodkjenning og returner det innen 14 dager etter levering. Du vil kun motta en refusjon av produktet til 50 % av verdien (bare i tilfelle materialet returneres helt intakt) og ikke av frakten.
Jeg mottok et skadet produkt. Hva burde jeg gjøre?
Hvis ved mottak av bestillingen, emballasjen eller produktet du kjøpte er skadet, spesifiser skaden i detalj på følgeseddelen og send oss bilder av det skadede produktet innen 3 dager til support@dimora-shop.com
Husk å legge ved tydelige bilder med produkter plassert på leveringspallen.



Vi vil be om bistand fra transportøren som gjennom sin forsikring vil bestille produktet på nytt og foreta en ny forsendelse.



N.B. Hvis du ikke har meldt noen skade på følgeseddelen, vil vi ikke kunne hjelpe deg ved å gå i forbønn hos transportøren, og du må derfor kjøpe tilbake det skadede materialet.
Hvordan kan jeg kontakte kundeservicen din?
Du kan når som helst skrive til oss ved å fylle ut skjemaet på siden contacts. Vi vil svare deg så snart som mulig.