Produkter ()
Merker
Kolleksjoner
Produkter
Avansert søk etter ''
Lagre i
Opprett nytt prosjekt
Shop Merker Om History

FAQ

Produkter
Bestillinger
Frakt
Plukke opp
Om
Prøve
retningslinjer
Store prosjekter
Kan jeg hente produktene for å unngå fraktkostnader?
Du kan hente produktene direkte i våre varehus, vi vil kun belaste kostnadene for klargjøring. Lageret til de italienske merkene ligger i Sassuolo (Italia), lageret til de spanske merkene ligger i Castellon de la Plana (Spania). Husk at produktene blir klargjort på paller og vi kan kun laste dem på lastebiler.
Hvordan kan jeg hente bestillingen min?
Nå våre varehus med transportdokumentet du mottok på e-post og du kan hente bestillingen din.
Hvilken lastebil skal jeg bruke for å hente bestillingen min?
Du må hente bestillingen med en lastebil som passer til dimensjonene og totalvekten til produktene du har kjøpt. Lastebiler som kan lastes fra siden og bak er akseptert. Bestillinger leveres på forseglet pall og det er ikke mulig å åpne den for å laste enkeltpakker med produkter.
Er det mulig å samle med bil?
Nei, det er aldri mulig å hente med bil
Når kan jeg hente bestillingen min?
Du kan hente bestillingen din innen 10 dager etter at du har mottatt e-posten vår med innsamlingsdokumentet. Hvis du henter for sent, belaster vi deg for lagringskostnader på €50/pall per uke.
Hvordan få tilgang til lageret?
Du har tilgang til lageret om bord på lastebilen din, og det anbefales å bruke vernesko og klær. Det er strengt forbudt å gå inne på lageret og vi er ikke ansvarlige ved skade på ting eller personer.
Hvor lenge må jeg vente på å laste bestillingen min?
Det avhenger av antallet bestillinger som lageret må laste. Vanligvis er ventetiden 30-60 minutter.
Hvem laster bestillingen min på lastebilen?
I våre varehus er det gaffeltrucker og folk som er i stand til å laste lastebilen din
Hvem er ansvarlig for å laste bestillingen min på lastebilen?
Du er ansvarlig for bestillingen din fra det øyeblikket vi leverer den til deg. Vi hjelper deg i lastefasene med din muntlige autorisasjon og du er ansvarlig i tilfelle skade på ett eller flere produkter.
Ett eller flere produkter er ødelagt. Hvem er ansvarlig?
Vi sjekker hvert produkt svært nøye før vi leverer det til deg. Fra det øyeblikket du henter bestillingen din er du ansvarlig for eventuelle brudd som kan oppstå under reisen.